Retourneren en omruilen

 

Retourneren

Toch niet tevreden over je nieuwe aankoop, jammer maar dat kan natuurlijk! Je mag een artikel altijd binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Volg dan onderstaande stappen.
- Stuur een mail naar info@sanabeauty.be. Zet in je mail jouw gegevens, het factuurnummer en het artikel dat je wilt retourneren.
- Download het onderstaande herroepingsformulier, vul deze in en stuur deze samen met het artikel dat je wilt retourneren op naar:

Sana Beauty & Hair
Tervuursesteenweg 572
3061 Leefdaal
België

LET OP! Cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd en zijn niet inwisselbaar voor geld.


Retour voorwaarden
:

  • Retourkosten zijn voor rekening van de klant en ook de eventuele risico’s van het verzenden is de verantwoording van de klant en kunnen niet verhaald worden op Sana, deze webshop.
  • We adviseren om het artikel te verzenden met track and trace. Wanneer je het met een postzegel verzendt, is het eigen risico voor de verzender als het pakket zoekt raakt.
  • Retour sturen kan alleen binnen de genoemde 14 dagen. Artikelen die buiten de zichttermijn van 14 dagen retour worden gestuurd, worden niet meer als retour verwerkt.
  • Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten. We raden aan het artikel in een luchtkussen envelop of brievenbusdoos te versturen, zodat het niet kan beschadigen.
  • Retourzendingen met onvoldoende porto worden niet door ons aanvaard*

Terugbetaling
Zodra wij jouw retourzending (conform de hier gestelde voorwaarden) hebben ontvangen zullen wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag inclusief de door ons gemaakte verzendkosten terugstorten op hetzelfde rekeningnummer waarmee je hebt betaald. 
N.B. De door ons gemaakte verzendkosten worden alleen vergoed, als de gehele bestelling wordt geretourneerd. Als er een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de door ons gemaakte verzendkosten niet vergoed.

Ruilen
Mocht je een artikel willen ruilen, dan kan je mailen naar info@sanabeauty.be.

Kapot item ontvangen
Het kan onverhoopt gebeuren dat er een item kapot gaat tijdens het transport. In dat geval kan je uiteraard altijd contact met ons opnemen door een mail te sturen naar. Vermeld hierin altijd je ordernummer en maak een duidelijke foto van het item dat kapot is gegaan. We zullen samen dan een passende oplossing zoeken! 

Garantie en klachten
Wij pakken onze producten altijd met zorg in en doen ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch kan het helaas voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Bij Sana heb je vrijwel altijd recht op 14 dagen garantie na aankoop van jouw product.
Stuur een foto waarop duidelijk te zien is wat er kapot is gegaan ons emailadres.